Lördes

Lördagen var man bakis, oh my god vad man var bakis...
Som tur var så var jag ledig! Min lördag (dagen då alltså) spenderades i sängen med treo, lite mer treo och självklart treo. Pappa ringde och störde sig vid 15.00 tiden, och skrek att jag skulle gå upp och gå in i butiken. Ohhhh, jobbigt värre..

Jag ramlar ur sängen typ, och kastar på mig kläder.. Kommer ut i butiken, så händer de inget... Hmm.. Kul.. Satte mig i fåtöljen och började leka med Nano o Elle. Efter en stund kom pappa in i butiken, o sa "HEJ!!!!!!!!" ÄR du uppe? Hahahahha. - Kul? Nej... Skjut mig.. Sen var jag inte trött längre ju, o hade inte kunnat somna så det var lika bra att vara uppe...

Senare på kvällen när Kenneth kom hem från jobb, så åt vi hemmalgade fiskgratäng. (jag hade gjort, fast jag var bakis). Kenneth älskade den och åt ungefär 9/10 delar. Jag kunde liksom inte få ner något..

Vid 20 tiden orkade ingen av oss hålla ögonen öppna så vi bestämde oss för att gå och lägga oss, i allafall en stund och sedan kolla film eller nått. Det slutade med att vi vaknade 23.00 nån gång. Robin har ringt, Camilla, Andy och nån annan också..

Trötta var vi... Men fortfarande sugna på att göra nått.. Så vi korkade upp en vinare, o tog varsitt glas och mös till en film. När filmen var slut så var vi på lagom humör och ville inte gå o lägga oss igen;) Så de fick bli favorit i repris. Harrys, med Robin och Camilla. Hade riktigt trevligt.

När kvällen led mot sitt slut, och Mac D väntade så var alla så trötta så vi inte visste vart vi skulle bli av. Blev typ 2 BRICKOR cheeseburgare... Kenneth o Robin åt med barnens haklappar... Har nog inte skrattat så mycket på år och dag. Höjdpunkten var när Kenneth mosade en cheeseburgare i pannan på sig själv. ..

Nä, sen hände de inte så mycket mer den lördagen.. Rakt hem i sängen..

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback