Lön!

Today får jag min efterlängtade lön, som iof kommer att försvinna på typ 3 dagar.. Men ändå..
I dag efter jobb ska jag ut och kolla runt i affärer. Köpa den sista presenten till Knet!
Sen ska man in i barnaffärerna och kolla efter leksaker o grejer. Hanna Montana grejer, och lego..
Om jag får tid över
(I Wish) så ska jag kolla efter nån klänning till mig själv:)

Jag vet fortfarande inte vad jag ska ge mamma o pappa... Hmm.. Dom har liksom allt. Det dom nu mot förmodan inte har är för dyrt, eller så handlar dom det själva när dom behöver det. Funderar helt seriöst på att bara betala en prenumeration på Allers eller nått. Korsord är ju något som dom båda älskar att lösa.

Ohhh, vill ha ny klänning!

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback