Lilla julafton!

Är här! Känns det som det? Nej.

Är på jobb, och det har inte varit en ända lugn minut typ. Detta är första gången idag som jag hinner sitta här o skriver till er;) Men de är verkligen SKIT kul med mycket folk i butiken, även om jag är sönderstressad. Inte lätt att jobba helt själv och slå in kanske 6-7 paket per kund, när det står folk i kö, utan att dom ska behöva vänta för länge. + Att paketen ska vara snyggt inslagna!.. De ni:)

I kväll stänger vi 19.00 tror jag. De är värt att hålla öppet lite extra tycker jag, när det rullar på så bra.
Därefter hoppas jag att älskling har lagat en god middag som väntar på mig när jag kommer hem.

Sen är det dags för bingolotto, ja ni såg rätt. Vi ska spela bingolotto, och dricka sprit. Hahaha. Blir säkert skit kul. Bingolotto varar från 19.30 till över 00.00... Helt sjukt, vem orkar kolla på bingolotto så länge....? Aja, nu har vi inget val eftersom vi har köpt lotter.

Senare i kväll om jag hinner, ska jag slå in alla julklappar. Orka? Har slagit in paket hela dagarna långa och nu behöver man göra de på kvällen också. Haha.

1 julklapp till brorsan.
1 till Johannes
1 till Felicia
3 Nano
1 Elle
1 Nikita
2 Kenneth
1 Victor

PALLA!
Nä... Nu får man återgå till jobbet:)
Ciao
GOD JUL ALLA

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback