Katias lista!

Som jag snodde;)

Mitt 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
svar: Jag / Vi köpte ett eget litet husdjur:) Nano!

 2. Höll du något av dina nyårslöften?
Svar:
 Nope, de gör jag aldrig. 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Svar:
Ja, men inte mina närmsta vänner. Men Nanette, och Fia blev föräldrar:) Även Kim tror jag..

 4. Dog någon som stod dig nära?
Svar:
Nope, thank god. Ingen jag vet alls har dött.

5. Vilka länder besökte du i år?
Svar:
Inte några speciella. Danmark och Tyskland tror jag.

6. Är det något du saknat i år som du vill ha 2010?
Svar:
Mer pengar. Definitivt.

 7. Vilket datum från i år kommer du altid att minnas?
Svar:
Datum minns jag nästan aldrig.. Men de blir väl den 27 April, när vi fick hem Nano.

 8. Vad var din största framgång i år?
Svar:
Ja du.. Kan inte komma på nån.. Förmodligen min första egna lägenhet. ( Som Kenneth iof flyttade in i..:)

9. Största misstaget i år?
Svar: Har nog inte gjort nått stort misstag i år alls. Har hållt mig i skinnet alltid och varit duktig. Haha

 

10. Har du varigt sjuk eller skadat dig allvarligt i år?
Svar: Nä, inget av det.

11. Bästa köpet?
Svar:
Nano utan tvekan. Och min data.

12. Vad spenderade du mest pengar på i år?
Svar:
Festa, utan tvekan. Så patetiskt. Jag vet. Jag måste lägga av och växa upp känns det som. Är ändå ganska trött på allting som har med nattliv att göra. Hellre soffan med en filt.

13. Gjorde något dig riktigt glad?
Svar:
Hmm.. Inte vad jag vet. Det är väl bara mina föräldrar som kan göra mig riktigt riktigt glad, när dom berättar hur mycket dom uppskattar saker och ting tror jag.

14. Vilka sånger kommer altid att påminna dig om detta året?
Svar:
Hmm.. Ingen aning.. Det får nog bli David Guetta låtar. Dom var / är ju ganska poppis.

15. Va du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svar:
Förmodligen ledsnare, sammanlagt. Men ja, det har gått över:)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Svar:
Ingen aning.. Kanske tagit hand mer om mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Svar:
Ingen aning där i heller.. Jo, festat. Hade man festat mindre så hade man kanske haft mer pengar över till annat.

18. Hur tillbringade du julen i år?
Svar:
Halva kvällen med Kenneths familj, och halva kvällen med min familj:) Kunde inte bli bättre.

19. Blev du kär?
Svar:
Nej, de va förra året.

20. Favoritprogram i år?
Svar:
90210, Gossip Girl, One tree hill, och Greys anatomy. Melrose place också.

21. Bästa boken du läst i år?
Svar: Sjukaste. Jag har inte läst någon bok alls i år. Jag brukar läsa kanske 20 böcker per år..

22. Största musikaliska upptäckten?
Svar
: Ja ni.. Ingen aning.. Tror nog det är Erik Grönwall. Har aldrig brytt mig om Idol speciellt mycket. Tycker dom ända som har haft RIKTIG talang som inte kan jämföras med andra är Darin och Erik.

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Svar:
Kommer inte ihå några presenter från när jag fyllde år..

24. Något du önskade dig men inte fick?
Svar:
Kommer inte ihåg. Men blev nog tacksam för allt:)

25. Vad gjorde du på din födelsedag?
Svar:
Kommer inte ihåg.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Svar:
Förmodligen, men som man bäddar får man ligga typ.

27. Hur skulle du beskriva din stil år?
Svar:
Svart och rockigt, mycket silversmycken. Höga skor.

28. Vad fick dig att må bra?
Svar: Min älskade familj. Kenneth och Nano. Mina underbara vänner.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Svar: Det får bli Chuck i Gossip Girl.

30. Vem saknar du?
Svar:
Finns ingen, förutom mina nära och kära som har gått bort genom åren.

31. Bästa nya människan/människorna du träffat?
Svar:
Det får nog bli Katia. Hon känner mig som ingen annan känner mig. Under så kort tid dessutom:)

Vi får hoppas nästa år blir bättre, för när jag läser igenom vad jag har skrivit så sög detta året. Så håll tummarna.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Katia =)

hahhahhah, gumman du och ditt minne ;)... JAG tyckte om att läsa det =)... ! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback