Jag bajsar snart på mig..

Så uttråkad jag är.. Inget folk ute. Helt dött i butiken. Helt dött på hela gatan. Helt dött i alla affärer. På denna gatan alltså. Säkerkligen smockat uppe i stan...

Ohhhh!

Jaha, då är det dagen innan den stora dagen.. Hoppas i morgon blir jätte roligt! Vi ska äta 3 rätters middag! Gott gott gott! Laga tillsammans, äta tillsammans och mysa!

Senare på kvällen ska vi gå bort mot Katia och Zacki som har hyrt en lokal och dansa hela natten lång;) I allafall jag med min babe, Katia.

Kommer sakna min lilleskutt däremot. Men men.. Han klarar sig.

I kväll blir de fullt ös i lägenheten. Vi ska STOR städa REJÄLT! Uppskattar att det kommer ta... Hmm.. 4 timmar kanske?
I shit you not. Sen vi hade folk hemma förra helgen så är där verkligen skit smutsigt. Sen ska vi dricka lite vin / whiskey och ha uppesittarkväll;) Mums!

Nu kom Knet hem, har varit på Systembolaget och köpt vin och skumpa;) Nu blir de ciggetime. See ya

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sär skrivning

SÄR SKRIVNING

Postat av: Vicke

Och? Haha, vem bryr sig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback