Hosta o mög

Godmorgon alla!
I dag är ingen rolig dag, jag hostar och har jätte ont i halsen:( Tycker synd om mig själv som vanligt! Vill inte jobba i dag, vill verkligen bara ligga i sängen och sova bort den här j*vla förkylningen. Är så trött på att bli förskyld! Kan det inte gå en ända vinter utan att man ska vara halvdöd? Ohh, jobbigt!

I går åkte vi hem till mamma och pappa efter jobb, skulle käka middag där och sedan leta upp en julgransfot. Så blev det inte. Kvällen bestod av Wii, och Mac D. Ingen julgransfot eller nått. Blir aldrig som man planerar när man åker hem till dom. Innan vi skulle åka hem så klippte Knet klorna på Nano, och råkade klippa lite för långt in.... Nano sa ingenting, så det gjorde nog inte ont. Men det blödde en hel del, så han fick ha förband på den ena tassen. Skit sött, men synd om min lille plutt. Men när vi kom hem så kunde vi ta av det igen, och allt såg bra ut! Så det var ju skönt!

Nu är klockan snart halv 3, YES! Då kommer mamma in (som är lika förskyld som mig iof) och jobbar istället. Jag ska gå raka vägen in i lägenheten, hälla upp hostmedicin i ett glas och Echinagard i ett annat. Sen ska jag ta 3 tabletter. 1 tablett som är utskriven, för ryggen. 2 Alvedon tabletter för att öka på den utskrivna. Därefter ska jag bädda ner mig i sängen och sova som aldrig förr. Knet ska jobba kväll i dag, så det bli verkligen lugn och ro, och jag kan sova ut utan nått ljud nånstans! Stackars Nano verkar också lite förskyld och kommer förmodligen sova ganska mycket han också.

Hoppas alla andra har en bättre dag än vad vi har! Kram♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback