Fredag!

Vill ni veta världens onödigaste sida..
Gå in på erdetfredag.dk
Sidan berättar om det är fredag eller inte. Det går iof bara att komma in på sidan på fredagar, annars är den avstängd. Haha, klockrent. Kristoffer Garne som tipsade om denna till vimsiga mig:)

Ja, nu har vi etablerat att det är fredag i allafall. Woho! I kväll händer det grejer, kanske. Klockan är nu halv 7, och jag funderar på att stänga butiken. Hoppa in i dushen och sen hälla upp ett välbehövligt glas vin. Hmm.. Får se..

Robin har trillat in här också, så vi ska väl se nån film o så. Sen kanske det blir Tages med Agnes o dom. Kan bli riktigt trevligt. Usch har ångest, måste köpa julklappar. Två julklappar är avklarade bara.. Pust, får ta tag i det den 21:e känns de som.. När nästa lön kommer;) Hahaha

Ja... Nää... Nu stänger jag tror jag... Ja... Ha en riktigt trevlig fredagkväll! I know i will.

I morgon blir det förresten hem till Pissenisse kanske. Hon skulle ha lite dudes hemma, så de kan väl också bli riktigt roligt.. Ohh, måste ringa Makkan kom jag på nu.. Jaja, ha D!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback