Checklista = Fullt upp.

Haj alla.
Idag är mitt humör bättre. Det vände igår när jag kom hem till mamma och pappa och åt middag där. :)
Vi var hemma ganska sent, och jag hann inte köpa nässpray innan vi gick och la oss. Jaha, tänkte jag... De får väl gå.. När klockan var 7 på morgon gav jag upp, jag hade somnat -vaknat -somnat- vaknat i flera timmar av min täppta näsa, som bara rann o rann. Jag kastade mig upp ur sängen och tog på mig kläderna. En yrvaken och ganska irriterad Kenneth frågar "va fan sysslar du med......?" Jag svarar - jag ska gå och handla nässpray. Kenneth undrar vad klockan är. Sju svarar jag. Kenneth - Du är inte frisk.... Jag- Jag vet... Därför jag ska handla nässpray. Hahaha.

Så 7 på morgonen knallade jag iväg till närmaste livsmedelaffär och handlade nässpray. Väl hemma igen, med en nysprutad näsa (lät perverst...) somnade man på 5 min. 

I dag har vi fullt upp...
Jag jobbar hela dagen och kommer inte hinna med så mycket. Så Kenneth får ta det ansvaret;)

1. Gå till banken.
2. Byta däck på bilen. (Ett som har gått i sönder..)
3. Gå och klippa sig.
4. Ringa till nattjobbet.
5. Städa lägenheten.
6. Åka till tippen med dom gamla sofforna.
7. Betala räkningar.
8. Handla på systemet.
9. Tvätta golven i butiken. ( Mitt göra..)

Så ja.. Blogga kommer jag inte hinna göra sen..
Ciao

Uppdatering.
Är ganska nöjd faktiskt. Kenneth hann med en hel del. Hehe.
1.Avklarad
2. Avklarad
3.Avklarad
4.Avklarad
5.Inte färdig.
6.Avklarad
7.Avklarad
8.Avklarad.

Så de är sweet:)
Nu är de bara lägenheten som ska städas, och sen ska vi köpa bingolotto till uppesittarkvällen. hahaha

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback