Äntligen Fredag!

Jag kan ärligt säga att jag har sovit mig igenom hela denna veckan. Är ganska förvånad över att Knet inte har fått spel på mig än, han är lugn som en filbunke. Jag har inte velat göra något, inte orkat laga mat (har gjort de enstaka dagar), har inte orkat städa nått alls (bara lite), inte ens orkat kolla film typ. Hur "orkar" man inte kolla film? Ligga helt stilla o bara kolla. Nä, de har inte gått. Inget julpynt har kommit upp i heller. Ingenting har blivit gjort, med andra ord.

Hela veckan - borta. Ganska skönt faktiskt. Räknade precis ut att jag har sovit ungefär 2/3 del per dygn i en vecka. Förstår ni? Jag har sovit 16 timmar per dygn, och varit vaken 8 timmar. Helt sjukt. Fortfarande är jag trött.. Hade kunnat sova bort hela helgen också. Absolut.

Men jag har bestämt mig för att inte göra det. Att göra nått nyttigt, eller iallafall nått kul. Har vissa "must do" grejer som ska vara färdigt innan helgen. Måste till mobilia i kväll efter jobb och lämna tillbaka bågarna jag har lånat från synoptik. Julpyntet SKA upp, så man får lite julkänsla! Lägenheten SKA storstädas, precis allting! Sängkläder ska tvättas. Ja, jag håller det där sålänge. Finns säkert 100 andra grejer jag borde göra, men vi får väl se.

I kväll ska Kenneth jobba kväll:( Han är inte hemma förrens vid 23 nån gång. Så jag ska (efter mobilia) försöka städa så gått de går, och sen kolla finalen av Idol och se om min teori blir sann. Kanske kolla nått avsnitt av nån serie, dricka lite vin o ja sen får vi se.

Hoppas er fredagkväll blir lika bra! Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback