Man får väl skriva lite då..

Bloggtorkan har inte riktigt försvunnit än..
Som ni märker..På nått skumt sätt så ökar besökarna när
jag inte skriver....Inte logiskt..

De har väl inte hänt så mycket sen sist.. (Shocker)...
Har sålt av lite grejer så att man har kunnat leva.
Pilgrims grejerna gick JÄTTE bra, över förväntan.
Allt är sålt, och nu har jag lagt ut lite nya grejer:)
Så varsågod o fortsätt fynda.

I lördes var man förresten en runda på MF.
Med Kenneth och Brorsan.
Vi kollade på Rix FM festivalen.
De va väl helt okej, dock under förväntan.
Artisterna sjöng mest lugna låtar så man höll på att somna.
Medans lugna låtar sjöngs och jag halvsov, så stod Chrille o försökte
headbanga i takt med låtarna. Pinsamt värre...
Men men, vad gör man? Hela grejen att jag gick dit från början var för
Chrilles skull, för att han ville så gärna. Så jag bestämde mig för att bita
ihopa och le mot honom fast att jag egentligen ville skrika "Bete dig som en
normal människa!"

Senare på kvällen efter Chrille hade åkt hem så tänkte vi kolla in The klubb.
För jag hade läst på facebook att det fanns en ny klubb på Chokladfabriken
som var varje lördag. Så vi gjorde oss iordning och gick dit.
Väl där upptäckte vi att det var inte alls The klubb, utan snarare nått
VÄLDIGT emo-liknade tema.
Alla var svartklädda, långa rockar, sminkade från tårna till hårfästet, vitmålade,
platådojor, nätlinnen, piercingar, tatueringar, hattar....You get the point...
Hell no, sa jag och gick vidare.

Tänkte att KB kanske hade en ljus stund den kvällen, men nej.
Vänster, vänster, vänster.

Gick vidare, bestämde oss för att gå till Mazarin.
Kom dit, inget folk.

Gick vidare, tänkte när vi för engångssskull verkligen inte pallar typ
HB, men ändå vill vara ute till längre än 3, vart ska man gå?
Kom inte på något, så HB fick det bli...Trist värre.

Där var min lördagkväll i allafall....

Söndagen kollade vi bara film o mös:)
Måndes samma sak.

Tisdes, i går alltså kom Denise o Makkan över med lilla Yoda som
är så fantastiskt söt! Och verkligen pytteliten!!
Man är så rädd för att göra honom illa bara man håller i honom.
Himmelskt söt, verkligen.
Lille Nano, som inte är speciellt liten alls jämfört med Yoda visste inte
alls hur han skulle bete sig. Han var jätte konfundersam, även efter dom
hade gått. Camilla trillade in lite senare på kvällen och vi kollade film, drack
lite vin o snacka en jävla massa. Fick ett ryck ganska sent, o drog till Crown.
Väldigt trevligt, ingen av oss drack nått speciellt typ utan vi bara umgicks o
dansade. Riktigt trevlig kväll.
Kvällen avslutades på Falafel Kitchen med varsin falafel.
Därefter hem o däcka, Camilla sov i vår soffa.

Jobb nu:(
Orkar inte, de är så fint väder, vill ut o göra nått.
Vid 18.00 tiden kommer Katia (Katias.blogg.se) hit, vi ska dra ner till MF och se NRJ in the park.
Kan väl bli ganska skoj, sen blir de kanske en Langos. Har ALDRIG ätit det.
Alla säger att det är jätte gott. Jag vet inte varför jag inte har smakat.
De ända jag har smakat är älgkebab, o de är verkligen en hit.
Så vi får väl se:)

Snart är de helg förresten, o min älskade moster fyller 30 år.
Kalas för hela slanten, sen utgång med hennes vänner:)
Hoppas det blir riktigt kul!
Får skriva mer sen:)
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback