Jag vill fan inte..

Jobba i dag...
Jag vill gå o lägga mig och glömma bort livet..
Japp, thats right..Idag är en hemsk dag!

För det första är jag väldigt väldigt väldigt trött på
dom flesta människor i / har varit i min omgivning.
Vissa av er kan jag verkligen inte förstå att jag
någonsin har brytt mig om.. Alltså, verkligen inte.
Har kommit fram till att det är väldigt få vänner
som jag verkligen älskar och litar på. Dom flesta
vänder liksom kappan efter vinden. Jag känner
mig fruktansvärt trött på det. Så många av dom
man umgicks med innan är man sååå glad över
att man inte träffar längre. Sen är det klart att det
finns undantag! Där är ju många som man bara
har råkat tappa kontakten med, men som man
fortfarade bryr sig om! Men överlag, så nej tack!
Jag blev så medveten om detta ämnet i helgen,
och har nu grubblat lite över det.. Om man tex
hade samlat heeela gamla gänget i Bunkeflo, så
önskar jag nog innerligt att jag aldrig någonsin
hade träffat mer än hälften av dom. Vissa av er
som läser denna bloggen kanske tycker att jag
inte borde skriva såhär, eftersom att folk kanske
tar illa upp eller misstolkar att det handlar om dom
fast att dom inte är includerade men så får det vara.
Det är min blogg, o mina åsikter! Jag vågar i allafall
stå för dom! Inte som hälften av dom man har lärt
känna. Jag tycker att det är helt sjukt att vissa
människor kan sitta och snacka skit om en person
som dom säger sig "inte gilla" och sen nästa dag 
gå på shoppingrunda med den personen. Hahaha!
Shit, hur tänker ni? Så höll jag också på när jag var
14!!! Ni är liksom på väg mot 30! Haha! Det är verkligen
skrattretande!

Nä nu känner jag att jag själv börjar gå för långt. Jag
förstår bara inte hur vissa av er orkar? Jag kan nog
helt ärligt säga att de folket jag inte orkar med av olika
anledningar VET om det. Jag har varit tydlig med att
uttrycka mig! Väx upp människor..

Nog om det! Känner att jag börjar bli på lite bättre
humör nu faktiskt när man har fått ut en hel del
aggression. Blogga är verkligen ett bra verktyg,
man kan få ut allting genom att bara skriva av sig.
Risken är dock att man får bita för det sen, men
de är sånt man får ta om man väljer att skriva om
tex sånt här.

Nä, tillbaka till jobbet kanske?
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TucciT'

jag kan helt o hållet hålla med dig om de mesta..



me visst är de skönt att blgga av sig =) Ler.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback