Gone With The Wind

Kenneth är borta med vinden i 10 dagar.
Buhu, jag har fett tråkigt redan kan jag säga.
Han har bara varit borta i hmm.. nån timme..
Men jag vet att de kommer dröja tills han kommer hem,
så kanske därför det är jobbigt.
Men jag och lillen klarar oss:)
Lite trist att äta själv, o sånt bara.
Men man får tänka positivt att de bli pengar av det.
De behöver vi verkligen! Så man kan komma ut lite
och hitta på saker!

Jag vill hitta på något! Något roligt!
Med någon rolig människa.
Underhåll mig! Wii....

I kväll händer väl inte speciellt mycket tror jag.
Håller på att fixa en massa tjejfilmer, som man har
missat genom åren. Hittade en hemsida som hette
50 greatest chick-flicks trough time!
Yes, sa jag och kollade igenom.
Dock mest massa äldre filmer, men de kan ju också va
kul, när inte allt är precis samma hela tiden. Annars kan
jag gott sitta och skratta åt kläderna från 70-80 talet.

Filmer inkommande : Sixteen Candles 1984 - Har hört att
den ska vara skit grym!

Under toscans sol - Har sett, men den är så mysig!

Sex and the city - Har också sett, men som många andra
får man aldrig nog av Carrie och Big.

Say Anyting 1989 - John Cusack i huvudrollen och de säger
väl en del. Inte en speciellt snygg kille, men gud vad han gör
mysiga filmer!

Pretty In Pink - Ingen aning, men tydligen skulle den vara
en typisk highschool film. Jag gillade Breakfast club, så
denna borde väl gå.

Flashdance 1983 - Ohhhh, denna tar mig tillbaka!
Jag älskade denna filmen när jag var mindre, verkligen
älskade den! Jag blir fortfarande rent till mig i bland när jag
hör What a feeling!


Japp, om de e nån som pallar 80-tals nostalgi så hör av er:)

Alltid roligare om man är fler än en!

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback