Våren!

Nu känns det verkligen att våren är här:)
Känns hur skönt som helst, älskar våren.
Mer än jag älskar sommaren.

I går blev de mys framför tvn o läggdags ganska tidigt.
Va ju fruktansvärt irriterad i går, på precis allt!
Trust me, jag är verkligen rolig att ha med o göra då!
Men älskling kom hem med en bukett blommor:):)
Och de va precis som att allting man va irriterad på försvann
rätt fort. I stället blev man bubblande glad!
Så den kvällen vände verkligen och blev jätte jätte mysig:)

Måndag idag då, och jag försov mig....
Inte bra, mamma fick komma hit och öppna butiken.
Men nu är man på plats, och de känns helt okej, fast att det
är måndag:)
Älskling är ledig nu i en vecka, han har ju typ "påsklov" för att
skolorna har det. Men i dag är han på nån utbildning,
Men vi kan nog äta lunch tillsammans varje dag denna veckan:)
Tycker att det är så mysigt.

I kväll ska vi nog åka o köpa den jävla dammsugaren, (som vi skulle
köpt för hur längesedan som helst) och börja städa grundligt.
Vill verkligen ha iordning allting nu innan sommaren.

Sen blir de väl mys eller nått:) Ska försöka övertala Kenneth att vi
ska åka iväg till Lund och äta pasta!
Inte för jag tror han kommer att gå med på det, men ändå:)

Hoppas alla har en bra måndag och njuter av solen!

Bjuder på en bild från jobb i dag:)


Och självklart en liten vårbild:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback