Typiskt!

Jag är ledig i dag, o tänkte att de skulle va så skönt att sova hela dagen typ..
I stället är klockan 08.25 och jag har varit vaken sen klockan 06.00......

Vaknade av att jag hade jätte ont i ryggen, vände mig om och tänkte be Kenneth att skjuta mig, men
kom på att om jag väcker honom, så blir jag nog skjuten på riktigt..
(Väck aldrig någon som ligger och snoosar dom sista minuterna)..

In med två treo i allafall, efter en halvtimme försvann smärtan. -Skönt!
Tänkte att för engångsskull ska jag kolla upp detta med ryggen på allvar.
Har varit hos doktorn tidigare, och dom sa att de va revbenen som har läkt fel, och
att det endast går att åtgärda med operation. Jag har hela tiden varit emot det, och istället
stått ut med smärtan. Innan va det okej, när det gick 2-3 månader mellan smärtan.
Men på senare tid har jag ont varannan dag, och jag poppar treo/piller som aldrig förr,
vilket definitivt inte är hälsosamt.
Så nu tänkte jag i allafall vara duktig och ringa doktorn.
Dock kunade man inte boka förrens kl 13...Skum tid, för tidsbokning..

Nu sitter man här..Halv 9..
Kan inte sova..
Har inget att göra..
Vägrar gå upp ur sängen såhär tidigt på min lediga dag!!
Ska fan ligga här o pressa tills jag somnar, om det så bara är 2 minuters sömn.

Nä, får gå och hämta sladden till datan, ladda hem lite serier o ligga o halv dö.
Ha en bra dag alla.

Kunde varit jag....Knappt skönt..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefin

stackare! nerj du borde verkligen få de fixat! krya på dig söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback