Söndag!

Vi va ute i går, rätt roligt..
Spelade ihop rätt mycket pengar på Black jack;)
Så vi spenderade inga pengar typ.

Vaknade upp i dag tidigt som fan, o hade sjukt ont i ryggen och magen.
Tog Treo, allting gick över och jag sov i 2 timmar.

Vaknar igen, har ont igen..
Tar två treo till.. De går över, jag sover 2 timmar till..

Vaknar igen..Har återigen ont och börjar bli riktigt irriterad..
Går och lägger mig på golvet, som är kallt som fan.
Tänkte försöka räta ut ryggen och kanske knaka den rätt, ibland
funkar de.
Men nej, gick o ta Pronaxen.

De gick över, jag sov 3 timmar till.
Vaknar och har ont igen...
Då gav jag upp...

Har legat vaken sen dess, o funderat på om jag ska gå o stoppa fingrarna i halsen..
Få det överstökat..
Kanske de släpper i ryggen också..

Tog ett glas cola, o de försvann!
Har fortfarande lite ont i ryggen, men de är inte såå jobbigt..
Hur fan kan det försvinna av cola...?
Nästa gång jag har ont, ska jag fan prova ett glas cola direkt..

Till nått annat, är sjukt uttråkad i dag och irriterad..Kanske inte så
konstigt..
Kenneth är iväg, och jag är själv..
Får väl sätta på en film och mysa ner mig i soffan!

Hoppas alla har en mysig söndag!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback