Pilgrim

Nu har Pilgrim precis varit här och visat upp sin
"sommar-kollektion" och jag är grymt nöjd!
I vanliga fall brukar jag gilla kanske hälften, dock tycker jag
alltid att allting är fint. Men jag brukar undra hur mycket av
det kommer folk vilja bära.
Men nu efter visningen är jag verkligen grymt nöjd, det va
verkligen 100% rätt i sommar enligt mig.
Dock bestämde vi oss för att vänta med beställningen, eftersom
vi inte ens har fått in hela vårsortimentet än.
Allting är beställt, och de mesta levererat för ca 3 veckor sedan.
Men vissa saker är restade.

Bra humör är man på i dag, och jag känner redan nu att mycket av min
såkallde lön näst nästa månad lär gå till Pilgrim.
Vilket är bra, för då tjänar butiken mer:)

Nu är här verkligen ett lugn idag på jobb, de har varit ganska hektiskt
dom senaste veckorna. Mycket liv och rörelse. Alltid roligt, men ibland
skönt med lugnet.

Lunchdags snart, och de blir Burger King som älskling är iväg
och köper:)

Kvällen kommer att bestå av tvätt! Vi ska tvätta heeela kvällen.
Trist:( Men de behövs!

Ha en bra Tisdag!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback