Omplaceringshund

Jag tycker att det är väldigt dåligt med "Hund-omplaceringar" i Malmö..

Jag vill ha en hund, helst en liten hund.
Det finns hur mycket valpar som helst att köpa, på blocket
och diverse sidor.. Men om man vill komma åt en omplacerings-
hund så får man leta, och leta och leta..

Har sökt på google och massa andra sökmotorar..
Men inget!
Det finns hur mycket omplaceringar som helst i tex Stockholm.
Men här i Malmö finns det inte ens en hemsida till nått seriöst.

Och dom få hemsidorna som verkar seriösa som tex djurens vänner
i Malmö, har inga hundar påstår dom.
Det kan inte stämma.
Det finns så många djur som behöver hjälp, men det ända
folk verkar bry sig om är katt-placeringar.

Skärpning Malmö!
Och Skåne för den delen!

Skulle nån av er känna någon som sysslar med omplaceringar
så får ni gärna höra av er. Om de skulle vara så att de INTE finns
omplaceringar i skåne så får man ju köpa en ny valp.
I så fall vill jag ha olika tips på uppfödare av tex Chihuahua. (långhåriga).

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Heej.. gå in på hundmetropolen.se!!! Där finns. Jag tog hand om en hund därifrån ett tag medans de letade hem till honom.. så kika där :) Puss

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hejsan.. hehe jag har väldigt blandad musiksmak.. kan lyssna på typ precis allting nästan iaf :).. okey hehe.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback