Måndag igen

Ja, nu är de måndag igen, o de är sjukt tråkigt..
Jag är sjukt trött, o pallar egentligen inte jobba..
Hade bara velat gå och lägga mig...!
Men de går ju inte...

Har en prao här på jobb i två veckor nu, min lille kusin!
Hehe, Johan som är nere från Sthlm..
Inte för jag vet hur jag ska sysselsätta honom, för att här e
rätt dött, o jobbar man en person i taget så är de inte ens
grejer att göra.
Men de ska väl gå.

Mamma fyller förresten år i dag, så jag får väl gå iväg
och köpa bakelse och sånt snart.
Hon kommer in i butiken i dag ju.

Nu är de 7 dagar kvar tills vi får lillen!

Nu kom mamma, vi hörs
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback