Lördag!

I går (fredes) va vi hemma hos Kenneths mamma och drack lite vin.
Trevligt!
Sen blev de läggdags, jag orkade verkligen inte hitta på nått.

I dag gick jag inte upp förrens 17 nån gång, sjukt skönt att sova ut!
Så nu har man städat upp lite, o diskat och lagat lasange/gratäng.
Riktigt god blev den!
Sitter nu och avnjuter ett glas vin och kollar på Brudens Far.
Älskar den filmen, man blir så glad.
Längtar tills jag ska gifta mig en dag:)

Sen får vi väl göra oss i ordning, och se om de händer nått i kväll.
Kenneth vill hem till sina vänner, men jag är inte så säker..
Känner inte riktigt för det.
Mina vänner verkar inte göra nått speciellt i kväll..
Får hoppas Emma hör av sig snart, o vill göra nått!

Nä, fixa håret kanske..I fall i fall..
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback