Ledig

Onsdag idag då, o jag har varit ledig..
Har fått lite gjort här hemma, i badrummet tex.
De börjar bli riktigt fint, för att vara en gammal
lägenhet..
Jag har lite problem med att saker inte "ser" rena ut.
Jag är en perfektionist egentligen när det gäller hemmet.
Som på Annestad tex, där va allting vitt och snyggt.
Hela vår inredning gick i svart,vitt och beige.
Stilrent och snyggt, visst lite damm i hörnen skiter jag i.
Men jag vill att allting ska se prydligt ut.
Så, jag får väl göra de bästa jag kan, för att här ska se
snyggt ut. Stör mig på badkaret som fan, där lacken har gått
bort.
De spelar liksom ingen roll hur mycket man skrubbar och
städar, de kommer aldrig att SE rent ut.

Kenneth jobbar som vanligt och jag är själv:(
Så såhär ser min kväll ut!


Min kamera har blivit kass som fan på mobilen..
Får väl köpa ny mobil snart..
De är i allafall ett glas vin, och cigg:)

Hoppas du har de trevligare..
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback