Inget Att Göra!!

Hmm..Lägga upp lite grejer kanske:)


Agnes och Jag när Agnes fyllde år:)

Jag och Josefin sjöng karaoke.

Jag och Johanna på Breeze.

Älskling på Möllan:)

Jag och Kenneths moster (?) på Georgia Miss Brown.
Alltid pinsamt o träffa pojkvänners släkt...

Älskling i Limon, i New York. Älskar denna bilden, tycker han är så söt här.

På Breeze.

Firmafesten på älsklings jobb, terminalen. Riktigt rolig kväll!
Lite cp-bild dock...

Gillar denna bilden:)

Hoppas ni gillade bilderna:)
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TucciT

de var skoj me lite roliga bilder :) hihi.. de tycker jag om :D alltid kul o titta på :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback