Hitta Hem

Jag blir så ARG!!!!! Som ETT BI!!!!!
Vad försigår i folks små hjärnor!!!!
Har kommit hem från jobb nu och diskat upp, städat
och slått mig ner med datan framför tvn..
Kollar på "Hitta Hem" på 4an.
Där är en stackars katt, som bara blivit lämnad i en bur på
vägen, en hund som också blivit lämnad bara och massa andra
djur som har blivit vanskötta.
Vad ska dom folken med djur till?!
Varför skaffar man ett försvarslöst djur, om man inte tänker
uppskatta dem?
Hur jävla funtad i huvudet får man vara? Jag hoppas verkligen
att i deras nästa liv (om det finns ett nästa liv) så blir dom ett
utsatt offer av något slag. Fy fan alltså.
Inte konstigt att man känner mer för djur, än vad man gör för
människor. Usch fy och tvi!

Till nått annat..I kväll är jag själv:(
Älskling har ju börjat jobba natt nu.
Så han åker iväg till jobb när jag kommer hem från jobb, de är sjukt
trist faktiskt. När jag går upp på morgonen för att gå till jobb så
kommer han att sova, när jag kommer hem så är han påväg ut
genom dörren. När han sen kommer hem vid 3-4 tiden på natten, så
sover jag. Sen samma visa igen. Nu ska vi dessutom ha lillen också.
Som jag kommer få ta hand om själv...De gör mig iof inte speciellt mycket.
Eftersom jag lär få mycket kvalitetstid med honom.
Dessutom gäller detta bara i 2 månader ungefär, sen är nattjobbet
och utbildningen över, och allting återgår till det vanliga.
Så det ska jag väl stå ut med:)

Nä, nu får jag väl ta handen ur godispåsen och laga nån riktig mat..
Sugen på fiskpinnar och mos..Så de får väl bli de:)
Hade velat se nån film i kväll, men powerbits laggar som fan!!!!!!!!
Ångest!!!!!! Så jag får inte ner ett skit..
Får väl testa tpb..

Hoppas alla har en fin måndag!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback