Här sitter jag..

Och kollar på Singing Bee, och kommer på mig själv
med att kunna precis allt. Nu tror ni jag skryter, men
de är tyvärr sanningen..Har jag nått liv? Nä..Tror inte de..

Kenneth jobbar fortfarande och jag har inte pratat med
honom på hela dagen och kvällen..Känns sjukt trist..
Nu har de gått snart 10 timmar, och jag börjar på ångest.
Toffel? Ja de e jag..

Jag kom i allafall fram till att jag inte pallar stanna hemma
ikväll, för mig själv.. Inte en Fredag, när vi inte ens har pratat med
varandra..
Så de fick bli tösakväll med Johanna och Louise.
Jonzon ringde och fråga om jag ville tillbringa kvällen hos honom,
jag kände starkt att jag inte orkade ta mig nånstans, ännu mindre
Lindeborg. Inte för att där är nått fel på Lindeborg, men för att jag inte
orkar helt enkelt.

Så nu sitter man här själv, cigg i handen och ett glas cider.
Skriver blogg och kollar tv...Själv...

Knappt en dålig dag i dag.. Hoppas verkligen er fredag är mycket
bättre än min..Annars tycker jag synd om er..
Känner mig lite halvförskyld dessutom..
Och nu börjar jag bli lite trött också, + att jag börjar få
lite huvudvärk..

Nä, vi får väl se hur de blir i kväll..
Om de blir tösakväll eller sängen..

ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Louise

Ut kom du och knasigt värre blev det.... Fast jag trodde Kenneth var snubbe (tösakväll =P) mohahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback