Doktorn!

I dag är man uppe tidigt, bokade ju äntligen tid till doktorn i onsdes.

Är sjukt nervös...
Vet ju inte alls vad dom kommer att säga..
Tänk så har man fått cancer eller nått, eller måste genomgå hur många operationer
som helst. Jag pallar fan inte sånt..

Är sjukt trött dessutom, vi gick väl o la oss i klockan 23.30 i går, och jag sov fram tills
02.00. Sen låg jag vaken till 05.30. Gick upp 07.00.
-Ingen bra sovrytm, med andra ord.
Ska dessutom jobba hela dagen i dag...
ORKA!

Nä, nu måste jag gå o ta på mig, ska ta bussen om 15 min.
Ha en bra dag allihopa!
Önska mig lycka till!
Ciao

Haha, jag dog;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback