Doktorn, De Gick Väl Sådär..

Ja, då har man varit hos doktorn..
Dom ska röntga mig......
Kolla så att revbenen inte trycker mot ena lungan..
Känns väl lite sådär..
De som däremot känns ännu värre är att OM detta inte
stämmer så klassas det som "kronisk" värk.
Hur kul är det!!
Gå omkring resten av livet, och alltid ha ont typ..
Kommer ju bli pillertrillare deluxe..

Jaja, måste tänka på nått annat, annars får jag fett med ångest..
Är på jobb nu, och det är väl ganska okej med folk i dag.
Kenneth va precis hemma om och mös med mig:) Och åt lunch.
Alltid trevligt när ens älskade kommer in om på lunchen:)

Slutar klockan 18 i dag, o då bär de av till systemet.
Ingen av oss har nån aning om vad vi ska göra i dag/kväll, men de
är lika bra att vara förebered..
:)

Hoppas alla får en jätte bra fredag.

Är förresten fortfarande hur shopping-sugen som helst..
Har knappt några pengar kvar, och de är hela månden kvar..
Inte bra! Inte bra!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TucciT

Usch stackare där.. vi får bli pillertriller tillsamamnshehe.. jag e ju typ knarkare me alla tabletter känns de som.. hehe..



hoppas det inte är så utan att de e nåt annat o att de går över :) Kreams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback