Äntligen!

I dag kommer vårt lilla knyte hem!
Vi ska åka och hämta honom direkt efter jobb!
Jag är sjukt spänd och samtidigt nervös som fan.
Tänk om han är sjukt busig!
:)

I helgen har vi fixat med allt, så lägeheten är super ren och
vi har köpt in allting till lilla valpen, vi har även handlat in
rejält med mat till oss själva, så att vi ska slippa åka iväg
och handla in mat den första månaden typ:) Så att vi kan
spendera all tid med lillen.

För övrigt så var detta sista helgen vi kunde festa loss,
och det gjorde vi. Vi va ute både i fredes och lördes.
De va helt okej, men hade nog hellre stannat hemma ändå..
Är skit less på utelivet..
Så det känns riktigt bra att sysselsätta sig med något annat
på helgerna framöver.

Nu är man på jobb, och min kusin sköter jobbandet;)
Haha, vad har man praoelever till;)
Kenneth är ledig och har gjort mat till mig, medans jag bara
sitter här framför datan. Haha, uppassad? :P

Åhhh, kan inte klockan gå snabbare!!
Den är ju bara 14.23..
Vill inte vänta ända tills över 18.00 för att åka iväg..
Funderar seriöst på om man skulle stänga butiken tidigare i
dag.

Jag undrar hur det ska gå i kväll, förmodligen kommer han
ju att gnälla eftersom det är en ny omgivning, och jag har sovit
totalt 3.5 timmar i natt, jag lär vara sjukt grinig i kväll och i morgon.

Jaja, ha en bra dag / kväll!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback