Väntar

Jag sitter här och väntar på att Kenneth ska komma..
Är ledig i dag, och bara ligger i soffan typ..
Kenneth har prov nu, hoppas att det går bra hjärtat.

Sen kommer Chrille hem, och är tydligen manisk..
Korttidsboendet ringde, skolan har ringt.
Läkarna har ringt.
De har visat sig att vi måste förmodligen höja dosen.
Jag tycker att det är så synd..
För Chrille hade varit en toppen kille, om han inte hade haft denna sjukdomen.
I bland är allt så orättvist.
I dag blir de jag som får ta hand om honom i alla fall...
Hoppas verkligen det går bra.
Så vi inte får ännu en Sthlms incident.

Annars händer de väl inte så mycket.
Skulle spelat Laserdome i kväll, med Tess o några andra.
Men tyvärr hann inte jag, för jag trodde att jag skulle jobba.
Men i allafall, nu e jag ledig.
Men känner inte för o göra något alls.

Så i kväll blir de soffan, med vin, chips o massor med mys:)

I morgon ska jag o Kenneth bowla med Emma, Dennis, Challe o några andra.
De blir nog roligt.  :)
Sen blir de förmodligen utgång.
Fast vi får se.

Nä, nu ska jag käka rester från i går..
Min korstroganoff, gott som fan kan jag berätta.

Ha d fint, skriver i morgon:)
Ciao
Kenneth lycka till med provet:)
Camilla, lycka till, you know what i mean:)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

du frågar aldrig om jag vill följa med på saker längre :( jag vill också träffa emma, challe och dennis!



you bitch :)

Postat av: malin

haha kanske för att människor är så dumma så dom försöker få det till en livsstil och att det ska ses som något normalt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback