Skelett

Nu har jag berättat alla mina skelett som fanns i garderoben för älskling.
Och de känns fruktansvärt bra, han tog de mycket bättre än jag trodde.

Jag tror du fick fram alla dina skelett också.
Men precis som du sa, de förflutna är inte relevant igentligen.

De är de roliga med de förflutna..
De är aldrig relvevant förrens det dyker upp.
Har ni aldrig tänkt på de?
Ingen bryr sig om ens förflutna, förrens det kommer på tal.
Då är de helt plötsligt inte förflutet längre, utan nutid.

Jaja, de känns bra i allafall.

I kväll kunde inte älskling va här speciellt länge:(
Utan va tvungen att åka hem och plugga inför busskortet.

Hoppas provet går bra.

Men synd om mig som får va utan dig.


Så får vi kanske inte träffas i morgon i heller, utan de blir plugg för din del.

:(

Men vi ska väl klara oss antar jag.

Får vi bara mer tid att sakna varandra.


Jag hann i allafall visa dig vissa färdigheter i köket. Haha..


Ja, nu är jag trött och orkar inte skriva..

Ciao






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback