Skanör/Falsterbo

Då va man ute i fredes med Camilla och Kenneth.
Satt först hemma hos mig:)
Trevligt, bara tre stycken.
Mycket mysigare än en stor förfest, där det är liv hela tiden.
Vi hade inte ens musik på.

Sen gick vi ut, träffade Patrik och Jenny på Hb..
Trevligt:)

Sen blev de hemåt ganska tidigt eftersom jag jobbade dagen efter.
Där jag jobbade själv hela dagen, och det verkligen trillade in kunder.
De är så typiskt när man är själv.
Kunde ju varit när man jobbar två stycken i stället.

Sen hem snabbt, dusha o göra sig iordning.
Sen till Falsterbo/Skanör.
Hem till Kenneth:)
Lagade mat tillsammans, delade på en vin till maten och matchen.
Sen blev de film, med chips o dippa och massor med mys!

I dag har jag varit hos Kenneth hela dagen, och kom hem vid 17 tiden.
Precis när Jonzon ringer och vill ta en cigg och visa upp Higgins.
Så ut igen, och träffa honom.
Higgins va nått av de sötaste jag har sett!
Helt gudomlig.

Kenneth bara släppte av mig hemma, och stack sen till jobb:(
Kände mig helt ensam..Haha
Åt mammas spagetti med köttfärsås, som va väldigt längesedan man käkade!
Så de va kopiöst gott.

Efter maten blev de "Ensam mamma söker" och skvaller med Camilla och Malin.

Vid 21 tiden kom Kenneth hem till mig:):)
Så de blev film och lite serier.
Hehe, känns som vi inte kan va utan varandra nåna större timmar:)

Jag hoppas verkligen att detta varar!
För ja känner väldigt starkt för dig.
Jag vet om att du känner precis likadant.
Vilket är väldigt skönt!
Så jag hoppas verkligen verkligen att detta håller!
Alla som har träffat dig hittills tycker att du är helt fantastisk!
Det gör mig väldigt glad!
De har bara gått en kort tid, men jag är lyckligare än jag har varit på
väldigt länge!

Nu har vi kommit överrens om att bara träffa varandra.
Så vi verkligen bara kan ägna oss åt varandra utan att andra kommer emellan.

Ni som följt om J, kan jag säga till er att jag släpper det.
Inte pga honom.
Han har inte gjort nått fel, tvärtom.
Allting gick på räls.
För engångsskull..
Men jag beslutade mig ändå för att inte fortsätta.
Kanske taskigt gjort, efter alla förändringar han har gjort.
Och hur pass mycket han har offrat sig för mig den sista tiden.
Men jag vet vad jag gör.
För engångsskull kan jag säga att jag inte är fast vid dig längre.

Ingen har någonsin fått mig ifrån dig, förutom Kenneth.

Det säger inte lite.


Så önska mig lycka till, med början på mitt nya liv!

Nytt jobb, som jag älskar!

Ny kille, som är väldigt speciell!


Ciao


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback