Onsdag!

De har inte hänt så mycket..
Har bara varit med älskling, och jobbat lite.. Kollat film..

Har däremot börjat röja i lägenheten nu!!!
Älskling hjälper mig:)
Så nu i veckan ska vi spackla o måla om vi hinner innan helgen..

Detta är första dagen vi är ifrån varandra på en månad..
Känns väl sådär, samtidigt som de är lite skönt med lite utrymme..
Men saknaden tar faktiskt över..

Du ska dock till puben i kväll, med dina vänner..
Och jag skulle till puben, med Camilla..
Men jag orkar helt seriöst inte..
Är helt slut av en anledning..

Har varit förskyld nu i typ 3 veckor, o de tar verkligen på krafterna att gå o snörvla hela tiden..
Man pallar liksom inte:(
Tur min älskling är förskyld med mig!
Annars hade de varit tråkigt..

Annars har man väl gjort lite i helgerna..
Varit hos Jonzon o druckit lite..
Varit hos Dennis, druckit lite där, o skrattat åt Emma som va en aning dragen..Haha gumman!
Sen har man varit hemma hos Kenneths vänner lite. Dock däcka dom rätt tidigt..
Sen har de blivit lite Hb, Budda, o annat mög..

Börjar få lite panik nu, halloween närmar sig!
Jag har inga planer, ALLS!
Detta funkar inte...
Om ni har nått för er så hör fan av er..:)

Här kommer nån bild på min loverboy;)
Saknar dig, nu när du är med dina vänner..
Och jag bara ligger hemma..


Puss puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Heej gud vad kul att du svarade :) Skoj o höra att du e lycklig.. jaaa klart vi får verkligen hoppas på att de håller :) Med mig e de upp o ner kaouse typ.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback