Måndag!

Måndag i dag!
Det känns hur bra som helst.
Har varit hemma halva dagen i dag och fixat lite i hemmet.
Kändes att de behövdes, så mamma jobbade halva dagen.
Men nu är jag där o jobbar i stället:)

Men sitter mest på msn o snackar med sötaste:)

De blir snabbt hem från jobbet i dag, rakt in i dushen.
Samla ihop grejer, sen får morsan köra mig till Falsterbo.
För detta funkar inte, jag vill bara va med dig hela tiden:)

Så får du köra mig till jobb i morgon söte!

Så i kväll, ska vi laga middag o kolla film!
Ska tydligen äta dina hemmalagade hamburgare:)
Dessutom träffa din bror:):)

I morgon blir de jobb, o sen på nån mässa med mamma.
De va några riktigt härliga kunder som bjöd in oss.
Så de ska bli riktigt roligt!
Ända tråkiga är att jag får bara träffa Kenneth en liten stund i morgon:(
Vi skulle ju fira lite i morgon. Vi har ju typ Anniversary, eller hur det stavas. Hahaha!
Men vi kommer säkert på nått;)

Jaja, ha d fint..

Kenneth- Du är så söt och min:)

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maddde

Awe, du verkar ju riktigt glad för honom :)

Postat av: Vicke

De e jag verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback