Ledig

Bestämde jag mig för att va i dag.
Och de va lugnt för morsan:)

Så i dag blir de att tvätta, städa, och laga mat:)

Gick upp för en stund sen bara, hehe.
De är så skönt nu, för jag har äntligen fått tillbaka min
sovrytm!
Som va försvunnen i ja..X antal år.
Nu somnar jag nästan närsomhelst. Kan till och med somna i en soffa.
Har bara kunnat somna i sängen innan, och de har tagit minst tre timmar typ.
Men nu går de bra, och jag kan sova hur länge som helst.

De ni:)

I går va en ja.. jag vet inte vad jag ska säga..Förvirrande dag..
Men men..
Jag va på en sån liten grej som kunderna bjöd in oss till.
Handlade om Aloe Vera.
Som man dricker, och man ska tydligen må bra av det sen.
Så jag och mamma köpte tre dunkar.
Haha.
Om ni är intresserade av att köpa, och vet vad de handlar om så kontakta mig.

Sen åkte man hem till Malin och hade långa långa diskutioner som förmodligen behövdes känner jag..
Tack så mycket Malin, jag älskar dig.
Tack så mycket Milla, jag älskar dig.

Sen blev de parkeringen med Kenneth som vi sa, fast de blev bara en cigg.
Sen va de för kallt.
Stackars Kenneth har blivit förskyld också och hade ett helt apotek med sig.
Haha!
Jag trodde att du bara ville hem och lägga dig iomed förskylningen.
Men du är så söt o följde med mig hem i stället:)

Så nu har du åkt igen, och jag saknar dig redan fruktansvärt mycket.
Men de vet du:)

Fredag är planerad nu!
Ska spela Laserdome med Therese och hennes Johan, och nått annat par som dom känner.
Så jag o Kenneth bestämde oss för att följa med:)
Hoppas de blir trevligt!

Jaja, vi ses o hörs
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

Älskar dig med gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback