Första gången

Man jobbar en hel dag, på ett tag.
Senaste tiden har de blivit halva dagar..
Vet inte varför, har inte alls känt för att jobba.
Blivit helt trött på bara tanken att "jobba".
Men men, de börjar gå över nu igen!

Nu är man på jobb, o morsan kom precis.
Vilket betyder att jag kan sitta här en stund.:)

Ska väl träffa älskling senare i kväll, om han orkar.
Detta är första dagen på hans nya jobb.
Hoppas allt går bra!
:)
Saknar dig som fan redan.
Ändå har vi bara varit ifrån varandra några timmar.

Helgen va skit rolig.
Fredes skulle va hemmakväll, men efter att jag o Kenneth har köpt en Bag-In-Box,
(som de va tänkt att vi skulle mysa till) men som vi råka dricka lite för snabbt..
Så blev de en runda hem till Jonzon.
Sen blev de utgång FAST att vi inte kände speciellt mycket för det, och egentligen inte skulle ut..

Älskling blev dock för full framåt slutet av kvällen..
Så mina lugna låtar (som jag älskar by the way) fick vänta:(
Men de kommer väl fler gånger antar jag. (Hoppas jag.)

Lördagen va vi sjukt bakis, och orka knappt gå upp..
Men de fick bli tvn och frulle:)
Sen god middag av A´la Pappa.

De va bestämt att vi skulle bowla, men ingen av oss orkade typ.
Men Folket gav sig inte, och faktum är att de va faktiskt rätt ball:)
Bowlade på lets go, tog varsin cider.
Sen satt alla o prata ett tag, sen bara hem igen.
:)
Så blev de film med massor med mys:)

Söndagen, va vi också hemma hos mig.
Älskling gick inte förrens vid 22 tiden..
Hade velat ha kvar dig hela tiden..

Nä, nu rinner tiden iväg, får väl jobba lite..
Ha d fint
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Njae, tivo är annerlunda! Har mer minne och sen en massa annat. Har gått igenom det också på utbildningen hehe. fast kommer inte ihåg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback