Första bråket

I dag är de hmm..torsdag..
Jag håller knappt reda på dagarna längre..
Eller rättare sagt jag håller inte alls reda på dom.
Jag försöker hålla rätt på dom någerlunda, genom tv tablåerna..Haha..
Jaja, whatever..
Jag vet att de e torsdag i dag pga att de är Fringe på tv i kväll.

I går blev de kinamat med Kenneth o lite mys.
Kollade på Greys Anatomy på TV...
NU, har tvn hunnit ikapp mig.
Så äntligen kan jag börja följa serierna på tv.
Hehe.
Lite tråkigt o se "repriser" hela tiden för min del.

Jag o Kenneth hade vårt första tjafs i går..
De gick väl som man kan förvänta sig att ett bråk går.
Fast de va ändå relativt lugnt.
Det löste sig snabbt också.
Vi kom fram till att vi tycker om varandra för mycket för att slösa
tiden med att gå och vara arga på varandra.

I dag jobbar jag hemifrån, med leverantörer o grejer..
Och de är faktiskt sjukt klyddigt. Jag trodde att det skulle vara enklare..
Men nej..
Älskling är på sitt nya jobb, och skickar sms konstant:)
Vilket får mig att bli på bättre humör, så jag kan klara av dessa jävla pappersgrejerna.

I kväll blir de som sagt Fringe på 5an.
Urgrym Serie by the way.

Kenneth kanske kommer hit..
Vi har träffats varje dag, nästan dygnet runt sen vi träffades första gången.
Så vi kanske ska ta en kväll i från varandra...Men känner jag oss rätt, så blir de nog ganska svårt..Haha

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer..
Matilda o Dennis har hört av sig..
Skulle tydligen va nån förfest nånstans.
Så vi får väl se.

Ha d fint alla.
Och glöm inte läsa min darls blogg.
Freiding.blogg.se
eller
Madeleinereinholdsson.blogg.se

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Agnes

Gumman, jag har tvättar min mobil i tvättmaskinen så jag har inga nummer.. Robban & jag ska till din affär imorgon och handla.. jobbar du? Skicka ett sms så jag får ditt nummer!!! Puss

Postat av: TucciT

Herjsan.. ar inneo läste din blogg n lite bara.. sanaro snacka me dej men men.. ville bara säga att de var kul o läsa att nån iaf e lycklig o kär :)

Postat av: Maddde

Skönt att det löste sig :) Vad sägs om en fika i veckan? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback