Ångest

Jag är nervös, och vet inte vad jag ska göra..
I kväll ska jag med älskling till sitt jobb, tänkte att han har varit
med mig så mycket på mitt jobb alltid, så nu får jag hänga med honom lite till sitt jobb!

Så där ska jag sitta o pimpla vin, eller alkoläsk eller nått..
För senare ska vi träffa hans vänner..
Och jag är knappt nervös ju........
Jag är nervös i bland när jag ska träffa mina egna vänner..
Nu ska man träffa en hel del folk, som jag inte har träffat innan liksom..
Knappt pinsamt..
Jag vill ha Milla, eller Malin..Min stöttepelare..
Men men..
Tänk om dom inte tycker om en liksom?

Nä, man får väl hoppa in i dushen eller nåt..
O börja fixa iordning sig..
Fixa kläder o grejer..
ORKA!
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maddde

Det kommer gå jättebra ska du se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback