Sensation White!!!

Ja vi kan börja berätta om i fredes..
Fredes va man hemma hos Räkan:)
De va inte speciellt många där, men de va trevligt.
Mysigt, att alla satt o snacka o drack lite bara.
Verkligen skönt att inte gå ut.
Sen efter Räkan drog vi hem till Pontus en sväng.
På vägen dit så ramlar Kenneth o pajar min cykel totalt.....
Men men..

Va väl ute tills 3-4 nån gång..

Dagen efter va de dagen med stort D!!

Börja göra mig iordning vid 3 tiden, käkade lite o sånt..
Va väl färdig vid halv 5..
Sen körde morsan oss upp till Svågertorp..
Helt vitklädda, helt fina!
Går ner mot tåget, o där e typ INGET folk..
Vi bara, nähä....... Så vi öppnade vår gröna "absint" hahaha..(Internt)
O började dricka lite smått..
Efter ett tag kom de två stycken vitklädda till, som vi snacka lite med..
O precis när vi säger, "borde de inte va mer folk på perrongen" så börjar de ramla in massor med folk!
Vitklädda folk överallt!
Tåget kom, och blev packat...
Folk sjöng o hade sig..Sjukt trevlig stämming!

Kommer till Dk, o får gå i typ 20 min..
Haha, sjukt ball! När vi inte palla gå längre o trodde att de va långt kvar..
Så tog vi en taxi...Vi bara, kör oss till Sensation White..
Så han körde, i ca 30 sek.. Alltså 20 meter...
"Ni er fraemme"......
Haha, 35 fucking spänn för 20 meter!!
Men men..

Stod i kö i typ 50 min..
Men vi hade sånt flyt, för ingången va rätt liten..Så alla stod o trängdes o hade sig, o
vi stod mot väggen..Så öppnar dom en ingång till, där vi sugs in..
Så vi kom ändå in relativt fort..
:)
Fler som va där? C10-C11?

Sen direkt till baren, beställde två öl, två redbull/vodka..
Upp på läkaren o kollade på invigningen..
Knappt fett i allafall..
Sjukt trevligt folk!
Sinnesjukt..!

Under 8 timmar så satt jag ner 10 min sammanlagt!
Annars va de dans på läktaren som gällde!
Shit, alltså jag kan fortfarande inte fatta sånt ös..

Lätt nästa år också! Jag ville aldrig hem..
Och alla ni som känner mig vet om att jag är mer en "bar-människa" än en "dans-människa"...
Men de stämde inte i lördes..
De gick inte att stå still..
Även för mig..

Jaja, slutsats..Vicke ville inte hem..O va sjukt ledsen när de va slut..
Hade kunnat stanna där hur länge som helst.
Funderar på o åka till Amsterdam när man får lön, o gå på Sensation där också..
Eller nått liknande, dom borde ju ha hur mycket som helst..

Så i allafall, i går blev de väääääääääldigt lugnt..
De blev tvn, ensam mamma söker..
Sen hem till Kenneth i Falsterbo..
Åkte hem klockan 6 i morse, knappt trött i allfall..

Sen i dag är man på jobb, men de är som alla måndagar..Inte speciellt mycket kunder..
Vilket iof kan vara rätt skönt..
Har bråkat hela dagen med Kenneth av nån anledning..Kan inte riktigt komma ihåg
varför...De spåra liksom ur totalt..
Vi är av helt olika uppfattningar, om precis allt..
Men vi brukar lösa de mestadels, genom att kompromissa o så..
Så vi får väl se hur de går sen när vi träffas..Haha..
Antingen skriker vi lite, eller så kommer vi fram till nått direkt..

Förresten innan jag avslutar, jag gick in i typ ett galler på Sensation..
Jag har alltså ett fett jävla blåmärke på låret...
Jag skojar inte om att de är rent lila/blått/gult..
Helt sjukt..
Plus att jag hade sån skoskav tillslut, (men va så hög av adrenalin att jag inte kände de
just då).. Att jag har rivit av huden på hälarna..
Rejält..De är helt rött o svullet o jag kan knappt gå typ..

DÅ vet man om att man hade roligt!

Bilder kommer upp senare!
Ha d
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback