Se de snöar!

Ja, snö...
Otroligt nog snöade de redan i går..
Höll på att frya ihjäl, men de är de värt för lite snö..
Redan i november! Haha, dock försvinner den väl ganska snabbt igen antar jag.
Brukar ju vara så..

I går va de Fredag, och jag jobbade själv.
Rätt mycket folk!
Nu ska vi snart annonsera!! Hoppas de kommer jääätte mycket folk.
Så länge dom inte ber mig slå in paketer, så fine by me.
(Jaja, säkert..Dom vill inte ha inslagna paketer..De e jul....)...

Sen på kvällen bar de av hem till Larry.
Makkan o Denise hade lånat lägenheten.
Över trevligt att träffa er igen.
De va ett tag sen!
Skönt o prata ut om saker, och börja om på nytt!
Blev dock rätt pisst, Alex drog dit två brudar..
Knappt stolpskott...Ingen kände dom..
När dom går, och endast dom går...Så försvinner spriten..
Mystiskt? Knappast...

Varför gör folk så? Har dom ingen respekt?
När man bjuder in folk i sitt hem, så ska man fan vara tacksam!
Uppföra sig, va trevlig, och fan inte sno grejer...
Jaja, de va väl skoj bortsett från de..

Dock bråka Denise o Makkan, Jag o Kenneth, Räkan o Emelie?...
Haha..
Men men, när spriten åker in, åker vettet ut..

Alla blev nog rätt irriterade på oss...
Så alla stack..
Tillslut va de bara jag, kenneth, denise o makkan..
så vi drog ut i stället...
SJUKT BALL!
För att ha bråkat mestadels av kvällen, så vände vi allt.
Tur vi gick ut:)


Nu e man på jobb..Och de har tagit ungefär 1 timme o 30 min att skriva detta inlägget.
Här strömmar folk i dag:)
Och som vanligt är jag själv här:(
Älskling ligger hemma o sover!!! I min säng!!!
Knappt avis i allafall...

 I kväll vet jag inte riktigt vad som händer..Elin snackade om Nån House-tåget...Så vi får
väl se:)
Ha d fint

Ps, Vänner som inte förstår att man faktiskt har ett liv, där saker måste göras och man
kanske inte har så mycket tid att träffas/höras. Är vänner man får ha på avstånd. Bekanta.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jao jag hoppas de blir bättre efter jag hae opererat bort skiten imon.. men nu börjar min dödsångest kmma.. hatat den.. så förbannat jobbigt... mjo de e svin jobbigt o åka in o ut hela jävla tiden.. tack.. Kramar

Postat av: TucciT

Hejsan.. msåte bara fråga.. du har blockat mig på msn va? kan du inte fixa de igen så vi kan rpata? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback