Onsdag

Ja..
Trist väder!!
Man blir ju helt deprimerad!
Även om man vaknar upp och är på gott humör och redo för en ny dag, så dör precis allt såfort man
kollar ut och ser vädret!
Nä, usch och fy..
De ända positiva är väl att om vädreet fortsätter se grått och mulet ut, så kommer jag behöva
använda mina nya skor;) De e lite för tidigt o slänga på sig ett par kängor nu.

Veckan har i allafall gått vääääldigt slött..
Va fortfarande trött i Måndes efter Sensation White.
Även i går.
Både i Måndes och Tisdes gick vi och la oss runt 22 tiden.
DE, är inte sånt jag gör normalt.

I dag ska man med älsklingen efter jobb och kolla på en ny bil:)
Sen bär de av ner till Falsterbo hem till Kenneth.
Vi ska bada jacuzzi!! ( Basta o grejer)..??
Kanske får fixa lite skumpa?
Lite jordgubbar.. ( Att ha i skumpan alltså )
Fattar inte varför vi inte har gjort detta tidigare..Men men..
Ska bli mysigt i allafall!

I morgon kommer Metro till jobb, för att vi ska sätta in en annons förmodligen..
Vi har dock inte riktigt valt vilken tidning vi ska sätta in den i....
Tips? Hör gärna av er!

Nej, nu e jag helt exhalterad, och måste ringa Camilla:)
Ha d fint
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback