AJJJJJ

Veckan som har gått...
Hmmm...
Har väl inte hänt så mycket..
Har jobbat varje dag..Gått o lagt mig typ 22.00 varje dag..

Bråkat en hel del med Älskling förra helgen..
Vi försökte lösa de halva veckan, kanske därför vi va så trötta och
gick o la oss tidigt varje dag.
Men de löste sig tillslut i allafall..
Och jag må säga, att allting löste sig..
De löste sig så perfekt, att när vi väl slutade bråka och skrika
hörde hans mamma av sig.
Hon skulle till Norge, träffa släkten o annat så lägenheten va ledig på Davidshall.
Ja, hans mamma bor ca 100 meter bort från min lägenhet, som jag inte fått flytta in i:(
Så vi bor där nu ett tag.
Jag trodde att jag skulle ha svårt att somna pga stan..Att det skulle vara mycket liv osv..
Men jag sover hur gott som helst.
Tycker faktiskt att de är rätt tyst, märker ingen större skillnad från Bunkan..
Är så skönt att jag sover perfekt nuförtiden, förutom min cp rygg som man vaknar av i bland..

Fredag i dag!!
Knappt skönt, inte för att jag kommer va ledig nått i helgen:(
Jobbar både Lördag och Söndag..
Ja, vi har bestämt oss för att under December ska vi ha öppet Söndagar också.
Alltså 7 dagar i veckan!!! Jag jobbar redan 6 dagar, och är oftast helt slut när jag
kommer hem!!...
Men denna Söndagen ska jag jobba för att vi ska ha glöggkväll!
Endast inbjudna får komma;)
20 procent rabatt på allt:)

Nu jobbar jag i allafall, och de va jääääätte mycket kunder innan i dag..
Men nu vid 15 tiden, är de helt dött:(
Men de kommer väl igång igen vid 16-17 tiden när alla slutar..
Jag har förresten skurit upp tummen!!
Skulle packa in ett paket till en kund, och råkade skära upp hela övre delen av tummen..
Trust me, ingen höjdare...Svider sjukt mycket..
Men men..

I kväll efter jobb, blir de att åka hem, packa ihop lite mer skit o sen in till Davidshall igen.
Tänkte göra mig iordning hos Kenneths mamma.
Förmodligen blir de Möllan i kväll med Camilla och Lamme..
Sen kanske utgång, vem vet..
Dock inte dricka så mycket, jobb i morgon..
Eller så blir de nått hos Räkan, enligt Makkan..
Vi får väl helt enkelt se, vart kvällen tar oss:)

I morgon efter jobb, får man dusha o fixa till sig snabbt eftersom Kenneths kompisar
Kalle o Mikaela har invigning på en resaturang vid Big Bowl.
Så de blir väl lite mat, o vin o massa prat.
Sen förmodligen utgång, om man känner Älskling rätt..

FÖRRESTEN!!!!
Jag har inte rökt på 5 dagar...
De ni..
Jag känner inget röksug, what so ever...
Och då har jag ändå utmanat mig rejält..
Mamma röker inne, efter maten o så..
Jag sitter alltid med henne, o tänker inte ens på cigg..
Älskling röker, men inte jag:)
Jag har druckit vin i onsdes med mamma o pappa till maten o så..(Dock drack jag
mer än till maten, haha)..
Jag kände inget sug då i heller..
Anledningen till detta är för att jag slog va med pappa.
Pappa tror att jag är beroende, och som jag brukar säga till honom så är jag inte de!
Konstigt nog.
Har rökt sen jag va 12..
Och fortfarande, kan jag va utan cigg..
Om jag inte känner för o röka ( Vilket kommer i perioder ) så röker jag inte..
De kan gå flera veckor innan, jag känner mig röksugen igen..
Nu snackar vi 4-5 veckor..
Hade man varit beroende så hade man ej klarat de.

Pappa, I Rest My Case;)

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback