Trams!

VEM
Vem är i rummet med dig:
 Ingen
Vem fick du senast sms av: Kenneth
Vem tänker du på: Att jag vill flytta och ha ett privatliv!
Vem prata du senast i telefon med: Mamma
Vems hus var du i senast: Mitt eget
Vem önskar du var med dig nu: Kenneth eller Camilla
Vem är din favoritsläkting: Farmor o Farfar som tyvärr är döda
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Går inte i skolan

VAR
Var är din mobiltelefon:
 Framför mig
Var är din mamma: Förmodligen där hemma
Var sover du: Morsan o Farsans dubbelsäng
Var handlar du mest: Handlar väl inte speciellt mycket...Får väl bli Tabaksaffär..
Var fick du tag i tröjan du har på dig: VeroModa
Vart åkte du bil senast: Till Jobb
Var i ditt rum är du nu:  Är inte i mitt rum, är på jobb. Sitter vid datan.....

VAD
Vad åt du senast:
  Mac D, som Kenneth kom hit med på lunchen. Sötaste Älsklingen
Vad drack du senast: Coca Cola
Vad är det för färg på dina byxor: Svarta Jeans
Vad är den närmaste saken som är blå: En flaska hudkräm
Vad gillar du mest med skolan: Går inte i skolan, men de va väl rasterna..Haha
Vad har du på fötterna: Strumpor
Vad är din favorit färg: Svart / Guld / Brons
Vilken film såg du senast: En riddares historia, Gotta love Heath Ledger..Synd han e död..
Vad hör du nu: Lifehouse - Only One



HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng:
Jadå
Hånglat på en bio: Hmm...Förmodligen..
Hånglat i skogen: Förmodligen...
Sovit naken: Alltid
Kört över hastighetsgränsen:  Jadå
Målat om ditt rum: Japp, ett antal ggr..
Dansat framför en spegel: Alltid innan jag går ut typ..
Fått hicka: Alldeles för ofta.
Stulit pengar från en kompis: Nope
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: Japp, halva Malmö består av Svarttaxi!
Smugit ur ditt hus: Jadå
Haft känslor för nån som inte känt detsamma: Ja, när jag va typ 14...

Hånglat med en främling: För många ggr...
Saknar någon just nu: Ja, nått så fruktansvärt. Både Kenneth o Camilla!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback