Känns bättre i dag

än de gjorde i går..

Mycket bättre...

Pratade lite mer med pappa i går, även om de redan va löst..Så håller de ju
ändå i sig en tid!
Men nu känns det okej, han bad om ursäkt.

Kenneth och jag bråkade hela dagen i går..
Men efter jobb, så kom han hit o vi redde ut en stor del av bråket.
Så även där känns allt mycket bättre.
Fortfarande inte helt bra, men förhoppningsvis på god väg.
De borde reda ut sig...De har inte med "oss" att göra..
Utan de är andra grejer vi har bråkat om..
De förflutna..
Men men..Vi får helt enkelt jobba på vårt förhållande lite:)

Jag är såå sjuk nu..
Har fruktansvärt ont i halsen, och är stopp i näsan..
Har feber..
Känns inte alls bra..

I gårkväll när allt hade ordnat sig, så kollade mamma, pappa, Kenneth och jag
på Mamma Mia..
Knappt bra i allafall, jag är ju en sucker för musikaler..
M Streep är fantastiskt i denna rollen.

Nu sitter man hemma själv, kollar på One tree hill..
Väntar på morsan o farsan ska komma hem så vi kan käka..
Sen kommer Kenneth, och de blir väl massor med mys..
Behöver de..

Nu ska jag återgå till o prata med Kenneth på msn, som jobbar över
på terminalen:)

Förresten! Tack jätte mycket, för alla sms jag fick i går. Som läste mitt
deprimerande inlägg. Tack för kommentaren.
Speciellt tack till en, som man inte umgås med längre, men som alltid
ligger varmt om hjärtat.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback