Glöggkväll!

Måndag i dag..
Helgen är över..
Känns rätt skönt..
Trevlig helg, men ändå skönt o börja jobba igen faktiskt.
Nu när de verkligen börjar hända grejer, kunderna hittar hit o allt!
Känns mycket bra, o jag börjar bli riktigt grym på att packa in paket..
Näää, nu ljög jag...Jag är väl skaplig på att packa in...Blir bättre o bättre:)

Fredes va man i allafall på bättre humör än i mina förra inlägg:)
Man jobbade, medans morsan passade Chrille. (Brukar vara tvärtom)..
Efter jobb, blev de hem om snabbt, dusha byta om och grejer.
Sen kom älsklingen, så blev de en tur ner till Falsterbo.
Där han gjorde sig iordning o så..
Sen in till Davidshall igen.
Hem till hans mamma.
Drack lite vin tillsammans med Agnes och Robban.
Sjukt trevligt att sitta och diskutera igenom "skoltiden".
Så mycket roliga minnen man har:)
Sen blev de vidare till
Fegans där vi mötte upp med Emil och Kalle.
Och även morsans kusiner...Knappt sjukt alls...

Men AggeBagge, Kenneth o jag hade inte fått nog sen..
Robban drog däremot hem..
De blev gamla goda Hb..Där va sjukt tråkigt..
Höll på o dö..
Stackars Agge, hade nog relativt tråkigt..

Men tack både Agge o Robban för gott sällskap:) Puss!!

Lördagen innebar att Vicke va otroligt bakis..
Men de va upp klockan 11.. För o jobba..
Älskling skulle se Mamma Mia på Arenan.
Så vi mötte upp varandra sen på kvällen:)
Kenneth o Mamma hade ett låååååååångt och allvarligt snack
om hur mycket hon och pappa tyckte om honom..
Bla Bla Bla..
Men känns skönt o höra att morsan o farsan tycker om den
man själv tycker om liksom:)

Så drack vi lite vin/öl med mamma.
Ringde upp Milla, så automatiskt blev de HB sen IGEN...
Va inställd på att de skulle va sjukt tråkigt..
Men man träffade massa guldkorn, som Makkan, Alex, Amit mf..
Så de visade sig va en riktigt rolig kväll:)
Kvällen avslutades på BK, med att Kenneth la sig ner över bordet och
skrattade så han börja gråta.
Inte lönt att jag berättar varför för er, för de är så sjukt internt så ni hade aldrig
förstått de..
Handlar i allafall om lökringar/tandställningar...

Ja....Ni kan ju tänka er....Ungefär som mitt älg-skämt:)

Söndagen
Vaknade o mådde en aning kasst..
Men upp igen..
Vi skulle öppna butiken klockan 16...
Skulle ha Glögg-kväll för släkt och vänner.
De va rätt lyckat:)
Mycket trevligt.
Älsklingen fick träffa min yngste moster:)
Så nu är de bara mormor,Lennart, Kim, Johan, Danny kvar..
Sen har du träffat alla:) Tror jag....

Förresten, bara så ni vet de, JAG bjöd INTE in några vänner....
Så lacka inte... För de va ingen som kom:)

Nu ska jag snart åka till Älsklings jobb, o kolla på när han jobbar..
Låter inte så roligt, men han är så söt så de är roligt:)
Sen blir de ner till Falsterbo..
Kolla igenom hans vind..
Och varför vi ska göra de, ja ni!!!
De kan ni gott undra över:)

Sen är de jobb i morgon igen..
Är ledig Onsdag o Torsdag!!!!!!
Knappt skönt alls!!
Nä nu ska jag gå o ta en cigg, o ringa Darl:)
Ha d fint!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback